Overslaan en naar de inhoud gaan

Klachtenregeling

Ons kantoor heeft een klachtenprocedure. Indien je als opdrachtgever of als andere externe belanghebbende aanmerkingen hebt op het handelen van een van onze medewerkers of over de door ons geleverde dienstverlening, dan kun je dat melden bij iedere medewerker van onze organisatie.

 

Je klacht zal vervolgens worden geregistreerd op een intern klachtenformulier. Het is tevens mogelijk om je klacht via een e-mail bericht aan ons kenbaar te maken, info@dichtbij-accountants.nl

Ons streven is om je klacht binnen 10 werkdagen na ontvangst, af te wikkelen. De behandelaar van je klacht neemt contact met jou op over de wijze van afhandeling.

 

Als je van mening bent dat je klacht niet naar behoren is behandeld, of dat je klacht naar jouw oordeel nog steeds niet bevredigend is afgehandeld, dan kun je dit kenbaar maken door een e-mailbericht te sturen aan de Compliance Officer: complianceofficer@dichtbij-accountants.nl